„Dôležitý je dobrý začiatok, dobrý koniec a pocit spriaznenosti s poslucháčmi. Vždy prestaňme skôr, ako to od nás bude chcieť publikum. Nasýtia sa vami tesne po tom, ako dosiahnete vrchol popularity.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Žijeme vo veku dramatizácie. Nestačí len povedať pravdu. Pravda musí byť živá, zaujímavá a dramatická. Musíte použiť efektný kúsok. Robí sa to vo filmoch. Robí sa to v televízii. Ak chcete získať pozornosť, budete to musieť urobiť aj vy.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Ak nevyhrajú všetci - potom nevyhrá nikto. Vznik "porazených" vedie v konečnom dôsledku k strate zákazníkov, fluktuácii zamestnancov, nepriateľsky naladeným pracovným skupinám a nevyužívaniu skutočného potenciálu firmy.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Úspešná práca výboru si vyžaduje pozorné plánovanie, pridelenie špecifických úloh kompetentným ľuďom, zapojenie všetkých členov a následné sledovanie plnenia úloh, aby sme sa ubezpečili, že to, čo sa naplánovalo a pridelilo, sa aj plní.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Keď zostavujeme poradie tém, zaraďme zložitejšie témy na začiatok programu.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Žijeme v uponáhľanej dobe. Ak máte čo povedať, povedzte to rýchlo, vyjadrite pointu veci, zastavte sa, a dajte aj druhým šancu prehovoriť.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Ľudia, ktorí akceptujú zodpovednosť, vybočujú z davu, v administratíve, v továrni, v ktorejkoľvek oblasti života, a napredujú. Privítajme zodpovednosť. Pestujme ju v malých aj veľkých veciach a úspech sa dostaví.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Ak veríme tomu, čo robíme, nenechajme sa v práci ničím zdržiavať. Tie najlepšie diela na svete vznikli napriek tomu, že sa to zdalo nereálne. Ide o to, aby sme urobili, čo treba.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Niektorí ľudia sa pokúšajú vyhnúť projektom, s ktorými je spojená písomná správa. Cítia sa neschopní a nepripravení vziať na seba takúto úlohu. Ak porovnáme písomnú správu s ústnou, niet sa čoho obávať. Ide o schopnosť, ktorá sa dá naučiť a následne použiť pri napredovaní v kariére.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Existuje aspoň náznak príčiny, pre ktorú by ste nedokázali premýšľať rovnako, či pred publikom stojíte, alebo sedíte? Existuje nejaký dôvod, pre ktorý by vám malo zvierať žalúdok a mali by ste byť celí "roztrasený", keď sa postavíte na pódium a prehovoríte k publiku? Určite si uvedomujete, že tieto pocity sa dajú odstrániť, že cvik a prax vás zbaví strachu z publika a dodá vám sebaistotu.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Rečníci, ktorí hovoria o tom, čo ich naučil život nikdy nestratia pozornosť poslucháčov.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Dobrý prednášajúci by mal o téme vedieť desaťkrát viac, ako odprezentoval.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Ak chceme presvedčiť druhých, musíme byť sami pohotoví a čulí.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Na prípravu (prejavu) si vyčleňme najmenej trikrát viac času, ako plánujeme hovoriť.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Vlastné meno je pre človeka tým najsladším zvukom v ktoromkoľvek jazyku, preto vždy keď je to možné, uveďme mená niektorých ľudí v publiku. Všimnime si, že keď politické osobnosti hovoria na stretnutiach, takmer vždy spomenú mená miestnych predstaviteľov, ktorí sú v publiku.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Zapojme ho (publikum) do prejavu používaním zámena "my" namiesto "vy".“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Existuje jedno staré čínske príslovie, ktoré by sme si mali zapamätať. Hovorí: "Muž, ktorý sa nevie usmievať, by si nemal otvárať obchod.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Ospravedlňovanie je zvyčajne iritujúce mrhanie časom publika.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Keď raz zažneme iskru ušľachtilej emócie a prostredníctvom rečníka sa rozhorí oheň, pridá sa aj publikum - hrejivá žiara tejto skúsenosti sa premení na dlhotrvajúcu spomienku.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu
„Vašim cieľom je dosiahnuť, aby vaši poslucháči videli to čo vy, počuli to čo vy, cítili to čo vy. Podstatný detail vyjadrený jasne a farbisto, je najlepší spôsob, ako oživiť udalosť, presne ako sa stala, a priblížiť ju poslucháčom.“ Dale Carnegie kniha Komunikácia ako cesta k úspechu